Monday, February 28, 2011

kenapa MEsti Hipokrit...

Assalamualaikum warahmatuallah..
lama sudah x menjengah blogger nie.. sebab saya x da mood nak update.. i dont know why...:)
lagi satu lately nie busy dengan watikah perlantikan kelab penyayang dan saya sebagai AJK kena la melaksanakan tugas dengan baik...:) nanti next entry saya cerita tentang majlis pelantikan tue ya..:) ada seseorang mengatakan bahawa saya sudah BERCOUPLE dengan encik dia.. ya ka?? itu semua tidak benar semata mata.. selama saya hidup 19 tahun 7 bulan nie saya tidak pernah BERCOUPLE dengan siapa siapa.. percaya x?? mesti percaya ok...:) dan kenapa mesti kita nak hipokrit depan orang yang kita suka.. supaya kita dapat menambat hati dia dengan kelembutan kita,kecantikan kita?? x perlulah nak hipokrit dengan semua tue.. jadilah diri anda yang sendiri.... ok..:)

sepanjang pemerhatian saya dan bestfren saya nie kami melihat pasangan bercinta nie yang cik gadis cantik tapi cik jejaka pula hanyalah biasa2 saja.. saya x kata apa2 cuma kata biasa2 aja.. sebagai seorang perempuan lakan.. kami x pernah memandang pada paras rupa.. yang penting keperibadian nya.. dan perempuan suka kan lelaki yang caring pasai dye.. mestilah saya pown nak macam tue..

dulu masa sekolah bohonglah saya x pernah suka sapa2.. tapi perasaan tue setakat suka2 ja.. nama pown cinta monyet..:) saya nak jadik diri saya sendiri.. saya x nak hipokrit2 segala nie.. depan orang yang kita suka kita berlakon jadi baik la itulah inilah sedangkan belakang dia.. hahaha.. ini semua pendapat saya ja setiap orang ada pendapat masing2 kan..:) so saya mintak maaf pada sesiapa yang terasa ke apa ke bila baca post saya nie.. terima kasih kerana membaca dan melihat blog LYana Ariffin... :)






p/s: tiada encik dia lagi dalam hidup saya...:) hati ini milik ALLAH semata2.. hanya orang yang betul2 mencintai saya akan memiliki hati itu... :) semoga insan itu mencintai saya kerana ALLAH..:)

No comments:

Post a Comment