Thursday, February 10, 2011

FT

Assalamualaikum warahmatuallah...
wah lama sudah x mengupdate blog ..
sebab kat umah x da wireless n broadband dah selamat dipotong.. hehehee
sebab x nak guna lagi dah.. yalah kat kachi pown dah dapat wireless free..
thanx to TM HOTZONE...:) bangga wan kalau dia tau saya puji TM.. hahaha..
cuti sem haritue saya keluar berjalan2 ngan kawan saya...
kami p angsana.. lepas makan kat MCD, saya p beli kasut pulak..
boleh pakai buat p kelas.. sekarang no wedges.. saya nak pakai jenis lain pulak.. hee...
actually bukan kasut yang saya nak cerita tapi saya nak cerita pasal FT..
kawan kawan kenal FT x?? mestilah kenalkan...
FT stand for FAIZAL TAHIR..
walaupown suatu ketika dulu, beliau telah membuat satu kontroversi yang ish2
tapi saya x kisah sebab setiap orang x lepas dari buat kesilapan kan..
tapi saya x nak cerita pasal hal dah lepas tue..
back to my story..:)
kerana fanatik kat FT nie saya sanggup berjalan 1 angsana
cari ALBUM beliau dan ALHAMDULILAH saya jumpa pown..
dan apalagi ambil satu dan bayar la..
kenapa ek saya beli??
entah x taw napa... tapi saya memang berniat nak beli..
lagipown dah lama saya x beli cd2 lagu cam nie... hee..
saya story kat mak saya yang saya beli cd FT,
dan mak hanya mengeleng gelengkan kepala aja.. hehehe..
memang excited la.. hehehe..
bestnya kalau saya dapat jumpa FT ngan ASHRAF MUSLIM..
tengok depa depan2..hehehe..
tapi alangkah seronoknya jika dapat bertemu dengan NABI MUHAMMAD SAW..
Amin..
lagu beliau semua best2.. saya meminati lagu2 beliau..:)
so kawan2 selamat mendengar lagu FT ya..
keep ROCK.. hehehe....






saya beli cover hitam...:)




yang nie album FT cover putih...




FT with guitar...:)




FAIZAL TAHIR...:)


p/s: suka lagu FT yang berentak balada..:)

No comments:

Post a Comment