Thursday, March 3, 2011

HAish UUM

Assalamualaikum Warahmatuallah..
disaat cik yana roomate tersayang saya sedang study MA untuk midsem esok saya pula sedang beronline dan jadi stalker serta blog walking.. sat ag saya nak p stdy la nie.. sekarang nie saman menyaman sedang berlaku di UUM..

dimana jika kami x pakai kad matrik akan disaman, rambut panjang akan disaman..kena pakai kasut bertutup p kuliah.. x boleh tula inilah... haiyaa... ini bukan sekolah berasrama penuh.. saya pown x paham apa motif depa wat macam tue.. mereka x kesiankan kami ka.. UK lagi la.. kalau ang nak taw mereka dah macam guru disiplin kami.. Uk nie stand for UNIT KESELAMATAN.. saya taw depa sayang kami sebab tue depa buat lagu tue...(perasan dan saja sedapkan hati).. kalau macam tue x dapat lah saya nak pakai wedges p kelas.. ish2.. sedih betoi..

entahla bila semua nak berakhir nie.. yang x bole belahnya.. kami dapat PTPTN bukannya banyak sangat nak saman2 segala.. kalo macam tue kayalah UUm ya sebab asyik saman ja.. hah senanglah nak buat projek macam tue...(projek disini adalah program yang boleh dilaksanakan) bole mintak bajet lebih sikit.. hahahha..(kejam la pulak aku nie)... semuanya saya gurau ja ok pasal projek..

cuma saya nak bagitaw yang kami pelajar UUM tidak berpuas hati dengan cara depa nie.. dah macam rasa kat sekolah.. ini UNIVERSITI.. dan kami berumur 20 ke atas dan bukan darjah 1... semoga Allah permudahkan segalanya.. Amin amin Amin...:) and kat bawah nie gambar saya n yana.. walaupown kami dah terlambat p class marketing still cool lagi.. siap ambil gambar lagi.. hehhehe...















p/s: UUM boleh setanding HARVARD??? wahhh...

No comments:

Post a Comment