Monday, February 14, 2011

nAK jumPA bIL AZAli !!!!

Assalamualikum warahmatuallah dan salam 1 Malaysia..
aik.. kenapa entry saya tajuk nie??
(ekau dah kenapa nie lyana.. eden nak jumpa BIL AZALI)..
hahaha.. oowh patot la tajuk entry saya macam tue..
entah napa tetiba nak jumpa BIL Azali..
saya x taw.. yang saya taw saya nak jumpa dia..
saya nak sembang dengan dia.. saya nak snap picture banyak2 dengan dia..
saya nak jadikan the best memory dalam life saya...
aik.. napa saya x nak jumpa FT ke.. CT ke.. ntah..
saya x taw.. FT ngan ASHRAF MUSLIM tue dalam mimpi boleh la.. hahaha
SAya nak doa pada ALLAH semoga satu hari nanti saya dapat jumpa
BIL AZALI...semoga doa saya dimakbulkan.. Amin Amin Amin...:)
ok cukup... maaf la ya excited sangat...:)









p/s: waduh penat bangat hari nie... dan ALHAMDULILAH.. ALLAH masih bagi kekuatan..


No comments:

Post a Comment