Saturday, February 26, 2011

jangan kamu PERGI

Assalamualaikum warahmatuallah..
wah lama sudah saya x post entry nie... sebab kesibukan menghadapi midsem marketing...assignment yang banyak.. sibuk dengan projek saya yang akan direalisasikan.. tunggu ya.. hehehe.. krisis dengan hati.. krisis dengan perasaan.. krisis dengan encik dia.. and macam macam la.. hari nie Alhamdulilah niat nak beli BROADBAND tercapai juga kerana saya merasakan ianya sangat penting penting dan penting.. untuk assigment.. untuk projek saya.. FB? okay dah bosan rasa macam nak delete tapi x sampai hati.. huhu.. nanti x pat nak tengok encik dia(serius poyo).. okay lupakan.. napa tajuk entry saya macam nie?? iya.. saya x rela dia pergi.. saya tak nak kehilangan dia.. saya x da sapa2 selain keluarga saya dan dia kat sini.. dia lah segalanya bagi saya.. saya dah anggap dia macam keluarga saya.. bila dia sakit saya risau sangat.. bila dia sedih saya akn sedih jugak sebab saya x pat nak pujuk dia.. saya nak jadi insan yang ada sentiasa disisi dia..dia tak pernah hipokrit.. dia sudi dan ikhlas berkawan dengan saya.. memang kadang2 layanan dia buat saya terharu sangat sangat.. kalau dia kena tukar DPP lain siapa yang akan jadi roomate saya?? saya x nak orang lain jadi roomate saya.. saya nak dia dia dan dia.. saya nak LIYANA saya.. saya x sanggup nak pisah dengan dia.. sebab saya selalu dengan dia 24 jam.. bayangkan kalau saya x pat nak pergi kelas dengan dia, makan dengan dia,gelak dengan dia.. sunyi hidup saya.. sangat sunyi.. Ya ALLAH.. jangan lah dia meninggalkan aku.. AMin.. sedih.. sebak dan pilu.. mencari dan mendapat kawan sepertinya memang sangat susah... memang saya kata kan she is 1 of my bestfrenz ever.. saya sanggup kalau digantikan nyawa dengannya.. sebab saya sayangkan sangat persahabatan saya dan dia.. keluarga saya adalah keutamaan saya dan dia adalah insan yang kedua saya sayang sangat.. saya sentiasa berdoa pada Allah semoga persahbatan saya dan dia kekal buat selamnya.. amin..
buat Liyana.. saya sayang kamu sangat2.. sedih bila kamu sedih.. saya gembira dan happy bila melihat kamu ketawa dan sentiasa senyum.. itulah Liyana saya...:)










p/s: kamu kawan ketawa dan sedih ku.. dirimu tiada pengganti..:)

1 comment:

  1. best2 ade kawan baik =)

    'teman2 karib pd hari itu saling bermusuhan satu sama lain, kecuali mereka y bertaqwa' (43:67)

    ReplyDelete