Wednesday, July 13, 2011

Tetap di Ingati selamanya

Assalamualaikum Warahmatuallah..

Selamat pagi dan salam subuh untuk semua..
pagi nie tiba2 rasa rajin pulak nak buat entry..
so bukak laptop.. google dan mulakan typing..

Berkaitan dengan title entry aku nie..
apa yang aku tetap ingat... ha..
selama aku tengok drama drama..
dan filem filem aku nak senaraikan sikit ja
filem filem yang aku tetap ingat
dan rasa nak tengok...
ulang ulang pun x pa..hehe..






Filem nie berdasarkan sebuah buku..
iaitu Ayat Ayat cinta..
dah baca novel aku beli lagi CD semata mata nak tengok..
tapi kalau hangpa baca novel dia..
menusuk kalbu dan terasa sangat..
so tahu jalan cerita sebenar..














yang seterusnya..sambungan series dia..
NUr Kasih The MOvie..
wah aku tengok ulang2 pun x bosan..
kalau rindu nak tengok... aku bukak yang series punya.. amacam?? hehehe




Okay.. Ketika Cinta Bertasbih...
PEnulis buku Ayat Ayat Cinta..
Dijadikan Filem..tonton filem nie..
memang memberikan banyak pengajaran...








Dan yang terakhirnya..
DAlam MIhrab CInta
PEnulis buku nie Ayat2 cinta dan ketika cinta bertasbih..
Dijadikan filem jugak...

Actually setiap filem yang aku senaraikan...
mempunyai kekuatan cerita masing2..
tapi aku suka tengok cerita2 macam nie..
tentang islam... cinta dan macam2 lagi..

nampaknya azan subuh dah kedengaran..
aku pamit dulu ya...
1 more thing
perasan tak kebanyakan filem nie dari seberang.. hehehe...
okay aku solat dulu..
wassalam...

p/s: Semoga aku ditunjukkan Ke jalan YAng benar... Amin..



No comments:

Post a Comment