Wednesday, July 27, 2011

my girlfriend...

Assalamualaikum Warahmatuallah..

Selamat menyambut Ramadhan Al mubarak...
Alhamdulilah sekali lagi aku diberikan peluang
untuk menyambutnya lagi tahun nie bersama yang tersayang...
siapa lagi... of course la my family dan.....

Actually aku nak cerita tentang girlfriend aku...
dah lama aku nak update tapi disebabkan kesibukan yang melanda
x sempat sempat...
so nak cerita nie minggu lepas... hari selasa bertempat di
City Square aku.. syazana.. fatin nadiah dan nadira nizam...
hang out together...
okay sila layan gambar dibawah...
untuk tahu aktiviti kami....:)

mula mula kami lepak di Food court...


nampak x dah berapa lama aku dengan eira x jumpa... banyak benda yang nak dibualkan.. hehehe..

aktiviti seterusnya.... Layan movie ini....lepas makan...


zana tengok untuk kali ke 2... endingnya memang superb... i like...:)



Para pelakon yang mantap...:)

movie habis... so kami decide jalan2...
sambil bergambar...
inilah hasilnya...



3 dara pinggitan...:D



posing lagi...:)



turn zana amik gambar.. peace....

kami pergi ke destinasi seterusnya...
iaitu JCO..
makan yogurt... yummy..:)



jangan terliur pulak.. hehehe..
okay nie lah gelagat gelagat kami
masa lepaking kat JCO...



tekun tak aku makan... hehehe.. eira pun...



makan tak tengok kiri kanan.. hehehe




apalah yang diceritakan zana tue.. hehehe
















dah puas gosip... jom ambil gambar...
fotografi nya Fatin.. zana.. iera dan aku sendiri... :)








aku suka gambaq nie..:)

yang nie eira yang amik...:)












Fatin and zana kawan aku since form 4 lagi... sayang mereka berdua...

iam the photographer... hehehe..





kita kawan selamanya... :)









jiran aku yang paling cute and comey...:)

yang nie pulak gambar passport masing2... hehehhe
dimulakan dengan



Eira....




Maria Elena.. hehehe.. nie FAtin...:)




Syazana...:)



ini saya.. Lyana...

Hari yang sangat menyeronokkan..
thanx gurl.. hang out with me...
sayang korang sangat sangat... :)

p/s: sahabat untuk selamanya...:)

1 comment: