Tuesday, July 5, 2011

Syukur Ya ALLAH

Assalamualaikum WArahmatuallah..

Alhamdulilah..
1 daripada apa yang aku hasratkan tercapai..
untuk memiliki ini....
warna pink tue..






aku sayang sangat dia nie..
sekarang nie lepas lappy aku..
dialah benda yang paling aku sayang..
lepas nie InsyaAllah aku x kan cari yang lain..
cukuplah oren dan pink.. Alhamdulilah YA ALLAh..

dan disebabkan aku dah gaji hari nie..
aku belanja Family aku makan PIZZA HUT..
cuma mak aja yang x makan sebab
mak x berapa minat western food nie..








Jangan terliur pulak yaa... hehehe


kebetulan kami celebrate birthday mirul.. adik aku..
actually birthday dia ahad hari tue..
tapi disebabkan aku kerja hari tue so
celebrate hari nie sebab aku cuti..

tadi kami makan PAPRIK..
PIZZA HUT and KFC.. yummy..
but cuma adik aku sorang lagi tue..
dia x dak sebab kat matrik...
apa pun Alhamdulilah.. rezeki yang Allah kurniakan..

hari nie aku belajar benda baru..
okaylah jumpa lagi..
itu pun kalau aku rajin mengupdate yerrr..:)
thank u.. selamat tinggal...
wasalam...

p/s: aku sayang emak dan ayah aku...

No comments:

Post a Comment