Wednesday, July 13, 2011

Nur Kasih The Movie..

Assalamualaikum Warahmatuallah..

Terasa rajin la pulak untuk aku update hari nie..
selain itu ada sedikit kekangan waktu
so aku update sat sebelum masuk waktu maghrib..

Disaat filem ini diperkatakan oleh semua orang..
aku hanya menahan perasaan untuk tengok sebab
masa tue aku tengah final exam...
balik jb pun bila hang out tak tengok sebab nak tengok cerita lain..

Alkisah.. Dapat jugak aku tengok cerita nie..
Cerita dia memang best sangat2..
aku taw ramai yang dah tengok so tak payah cerita lagi la.. hehe..
JUst nak beritahu yang akhirnya..
dapat jugak aku tengok cerita nie..





Cinta kepada Allah..
kesetiaan isteri kepada suaminya..
Semoga aku dipertemukan dengan lelaki
seperti Adam dalam filem nie.

Aku inginkan lelaki yang baik...
dan aku perlu menjadi baik..
okay lari topik.. hehehe...
walaupun ending nya bukan apa yang aku fikirkan..
tapi aku tetap suka cerita nie..











so sweet Nur Amina dan Adam kan..
Hingga ke akhirnya cinta Nur Hanya untuk Abang Adam seorang...
cewah.. hehehe..

Dari series sampai la habis aku follow cerita nie..
memang aku bagi 5 star la..
next entry jumpa lagi..
wassalam...

p/s: mengalir jugak la air mata aku layan cerita nie... :(


No comments:

Post a Comment