Thursday, July 7, 2011

Datang LAgi...

Assalamualaikum Warahmatuallah..

Perasaan cinta sayang and suka x siapa dapat menghalangnya
even aku sendiri x dapat nak menghalang nya..
Perasaan suka selalu datang dan hadir dalam hidup aku..
kadang2 orang tue bukan taste aku tapi aku tersuka...
hehehe..

Yang peliknya perasaan suka datang kejap ja..
then pergi...
aku nie susah jatuh cinta kat seseorang..
dulu ya sekarang tak lagi..

hurm sebab tue aku x da boyfriend lagi..
mak aku yang kata.. hehehe..
hidup single best apa.. x da orang nak kongkong..
bebas.. but sometime feel lonely but
i know i x keseorangan.. Aku ada family dan ALLAh..

Apa yang datang lagi tue..
hehehe.. perasaan suka tue laa...
datang lagi... mangsa nya ADALAH.. hehehe
ala perasaan nie datang sekejap
lepastue msti hilang punya sebab aku x kan jumpa dia lagi..
ala just suka2..
x dalah sampai nak no phone segala..

yang penting
Cinta kepada Allah tidak pernah hilang
walaupun lepas aku mati..
cinta manusia hanya sementara tapi
cinta ALLAH kekal buat selamanya...

p/s: haish aku suka dia sebab dia comel.. tue ja.. hehehe..:D

No comments:

Post a Comment