Sunday, July 17, 2011

Kenangan Bersama MEreka..

Assalamualaikum WArahmatuallah..

Dah 3 hari aku duduk dengan senang hati dirumah
tanpa memikirkan masalah yang berlaku..
haish sedangkan paper work sedang menanti..

aku nak cerita kenangan masa aku kerja..
aku kerja di Greatzone kipmart
sebagai juruwang atau lebih glamour Cashier..
aku kerja kat situ cuma 2 bulan saja...
memang macam2 kenangan disana..
pahit manis...
yang terbaru nie aku dapat p tanjung balau..

Baiklah..gambar nie diambil sebelum kedai ditutup..
riuh rendah kedai kami and fun sangat..


Ini azam.. Dia adik aku.. lain mak lain ayah.. kami memang rapat..
tahun nie SPM.. good luck ya Adik.. :D
sila abaikan backgrund kami yang cantik tue..
aku x pandai edit gambar so abaikan yang belakang tue.. hehe..



KAkak comel sebelah aku nie ialah KAk sanemah..
KAk sanemah kerja part time.. so jumpa dia malam aja..
kak sanemah sangat cute and kelakar..
dia sempoi.. hehehe


GAdis yang cantik disebelah aku nie..
Mazni namanya.. kami sebaya..
sangat memahami aku... hehehe..
and rupanya awek kepada Hisyam..
member PLKN aku.. hehehe..
tue maknanya JB nie x besar mana pun.. hehehe..
bakal student UTM..


Ini Sahizam...
dye sorang ja lelaki dalam cashier...
dia buat part time...
1st time aku masuk kerja x berapa ngam
tapi lama2 timbul keserasian.. :)



ini supervisor kitaorang.. kak Gma...


azam.. kak gma And Wawan.. Adik kak Ayu... :)


okay.. say cheese...:)

Itulah dia serba sedikit keadaan di tempat kerja aku...

gambar yang seterusnya adalah
di Tanjung Balau...
Gz ada buat trip vacation kat sana...
nampak x yang boss aku sangat la baik
and sporting...



Memang Harap la aku nak mandi Laut..:)



Aku and kak Yana.. peace...:)



Aduh rambut Alia... anak kak sanemah.. hehehe




depa aja yang mandi.. aku just main2 air ja... :)


sejuk.....:)


Pemandangan waktu pagi.. sebelum p pantai..:)


malam duduk kat jeti nie sejuk sangat.. angin malam...:)


kak yana...:)


kak siti yang comel....:)


:)


time nie aku and kak yana lepak ber2 ja kat jeti...

sebelum balik... snap pic dulu buat kenangan...

balik dari tanjung balau..
aku kak yana and kak sanemah dan sikecil Alia
p karaoke....:)


pandainya si comel nie Nyanyi..


senyum....:)



ye ye ja nyanyi..:)


ibu dan anak..

disini meninggalkan 1001 kenangan...
suka duka pahit manis...
InsyaALLAH... ada rezeki jumpa lagi....
rindu sekali kat diorang... :)

p/s: dah lama sangat draft.. nie baru nak publish...:)

No comments:

Post a Comment