Friday, January 14, 2011

TENtang seseORANG

Assalamualaikum warahmatuallah..
sekarang nie tengah x da kerja sebab
kelas akan dimulakan pada hari isnin nanti..
so ada ja masa free.. hee..
hari ini aku nak ceritakan tentang seseorang yang aku minat sangat..
tapi korang semua kenal dia
sebab dia melakonkan watak utama dalam Ustaz amirul..
ASHRAF MUSLIM...
aku x nak fikir apa orang nak kata..
aku rasa x salah kan nak minat seseorang tue..hehehe
apa istimewanya dia nie kan..
sekarang nie aku tengok dia dah banyak berubah ke arah yang lebih baik..
aku suka lelaki yang macam Ashraf nie..
agak susah aku huraikan disini la...
sebab rasa tue hanya aku ja yang rasa..
aku kena sedar yang aku x layak untuk lelaki yang baik sangat sangat sangat..
yang taat pada Allah..
cukuplah dia dapat membimbing aku kejalan yang diredhai Allah..
aku nak rumah tangga aku lepas aku kahwin mendapat keredhaan dari Allah...
InsyaAllah seandainya aku panjang umur akan berkahwin lah aku..
ish dah lari topik...
entah la ya..kenapa aku suka Ashraf Muslim...
tapi dapat kahwin ngan dia pown best jugak..hahahaha
merepek ja kowt..
just in your dream yana.. hahahaha..
tapi aku harap agar suatu hari nanti aku
dapat jumpa orang macam Ashraf muslim..
aku tidak memandang pada paras rupa
tapi aku melihat pada ilmu,imannya, kesabarannya, takwanya.. cintakan aku kerana
Allah..dan sangat memahami aku.. suka mendengar cerita aku...
tempat meluahkan perasaan dan yang paling penting dapat membimbing aku ke jalan
yang diredhai Allah SWT..Amin...
rasanya dah bnyak lari topik nie..
ish2.. sebelum bnyak mengarut lagi....
aku stop dulu ya..
InsyaAllah ada masa aku ber blogging lagi ya..:)









Tenang kan tengok wajah dia?? hehehe..

p/s: sesungguhnya Jodoh Ajal Maut Rezeki di Tangan Allah SWT..dan
Manusia tidak dapat mengubah rupa bentuk mukanya, tetapi jika dia mahu, dia boleh mempercantikkan budinya"

No comments:

Post a Comment