Thursday, January 27, 2011

ApA kENA nie...

Assalamualaikum warahmatuallah...
untuk post nie saya x taw la tapi saya menaip dengan penuh perasaan yang x kena.. itu x kena ini x kena.. semuanya x berkenan di hati.. kepala dah saya sakit tahap max.. nak tidur memang x bole dah sebab kalo baring lagi sakit.. ish2.. ujian dari Allah SWT.. kenapa dengan saya pown saya x taw.. pasal esok, saya kena pergi kursus.. okay saya boleh pergi tapi napa mesti nak tunggu kat DPP BANK RAKYAT.. jauh taw x.... see... leh nampak kan kenapa dengan saya malam nie.. sedangkan benda tue is simple and x payah nak amik pusing sangat.. okay lagi satu saya jadik pengarah projek untuk malam kebudayaan dan keseniaan islam and saya tengah buntu nak pilih timbalan saya.. Actually timbalan saya dah pilih and he is man.. tapi bila dah jumpa macam x da tatasusila betol.. geram sangt.. lagi satu dia dah ada projek lain and dia pengarah projek untuk projek tue.. buntu sangat2 nie.. serius ntah napa malam nie saya rasa semua benda x berkenan sedangkan ALLAH lebih mengetahui apa yang terbaik untuk hambanya.. sakit kat kepala macam rasa nak hantok ja kepala kat dinding.. saya x da pilihan lain dah nie.. saya kena jugak makan panadol sebab kepala saya dah sakit sangat.. esok kalau saya pengsan tolong bawak saya ke PKU.. ( see demand tinggi dan mula merepek kan).. Ya ALLAH.. berikan lah saya sedikit ketenangan.. sekarang nie sakit gigi pulak,selesema dan demam.. esok kalau saya x larat saya x pergi tapi saya kena pergi jugak...:( YA ALLAH.. saya x kuat sekarang nie... tolong YA ALLAH... hamba mu ini...:(








p/s: maaf post kali nie saya terlalu ikut perasaan....:( tapi ingat jangan biarkan perasaan menguasai fikiran.. fikirkan kesan dia nanti ok..

1 comment:

  1. cik yana...i hope u tabah ngan sgala ujian...ada apa2 masalah ketuk jerk bilik sblah....or msej jerk aku....im ready for u k...:)..be a good project director.....hihi...im support u anytime k!!!

    ReplyDelete