Saturday, January 22, 2011

kisAH LALu

Assalamualikum warahmatuallah...
tadi saya tergerak hati nak bukak post2 yang dah saya buat sebelum nie...
terutamanya semasa saya asyik mengenangkan benda itu...
hahaha.. lawak la bila baca balik tadi...
sekarang nie saya rasa heartless dah... saya dah x da hati dah...
saya pown x taw napa...
mungkin masa saya buat entry tue saya terlalu ikutkan perasaan
kelakr sangat2..
mungkin saya dah taw apa yang saya inginkan..
dan Alhamdulilah saya dah jumpainya..
InsyaALLAH andai ada jodoh x kemana..
oops masih terlalu awal nak pikir tue semua..
untuk tahun baru nie, x dalah baru mana pown...
hehheeh.. saya nak bersikap lebih matang dan berfikiran positif...
dan saya pown nak tutup buku tentang cinta pertama saya..
hahahha.. macam rasa nak gelak guling2 baca post yang dulu2.. hahhaaha
jiwang terlebih...
smoga ALLAH terus membawa saya ke jalan yang diredhai nya..
Amin amin...:)

p/s: da 2 hari saya x stdy.. malam nie kena stdy..:)

No comments:

Post a Comment