Friday, January 21, 2011

BadMINton

Assalamualikum warahmatuallah..
alhamdulilah.. pagi lagi dah bersukan pergi ko k
badminton.. maklumla kan saya dapat ko k badminton..
dan alhamdulilah saya jugak akan main
untuk SUKUUM( macam tue kowt ejaan nya)...
x sangka ya sampai sekarang saya masih setia bersama permainan ini..
daripada x taw main, sekarang Alhamdulilah dah taw main
dengan baik sekali..
saya ingat lagi kali pertama saya main masa tue
saya tingktan 3..
time tue kawan baik saya fidz,reen sof n faha..
kami akan main bersama2.. kadang kadang hidayah pown ada main sekali...
tapi masa tue saya main memang saja suka2..
x pernah terpikir pown nak msuk tournament apa2.. hehehe...
yala raket pown x da.. hehhee..
then since saya masuk teknik barulah berjinak2 dalam tournament..
masa saya tingkatan 4 saya ada menyertai tapi saya main beregu..
serius kalo main single boleh pengsan sebab x tahan...
then misi diteruskan lagi..
atas dorongan fidz.. saya cuba cuba nasib untuk pergi selection untuk
wakil sekolah dan Alhamdulilah saya terpilih mewakili sekolah
dan saya main untuk beregu..
2 hari berkampung kat tempat perlawanan..
memang nervous sangat dan Alhamdulilah dapat tempat ke 4
( ok la daripada x menang) hehehe
lepas spm rezeki saya sambung belajar kat matrik...
tapi saya x wakil matrik la cuma wakil blok ja..
hehehe.. itu atas dorongan zali kawan baik saya..
kalo x memang x masuk la.. sebab nervous...
Alhamdulilah Aril banyak bantu saya dalam melatih saya
supaya bermain dengan lebih baik lagi..
saya main beregu jugak...
Alhamdulilah saya dan partner saya memiliki keserasian
dan kami dapat bermain dengan baik...
dan kami mendapat tempat ke 3..
dan saya bersyukur ke hadrat ilahi,
kerana di UUM nie, roomate saya merupakan partner saya
dalam badminton..
dia banyak membantu dan mengajar..
so kami akan main bersama2..
dia sangat hebat berbanding saya..
dalam sem lepas, kami mewakili DPP kami,
dan Alhamdulilah kami menang..
dalam beregu kita memerlukan keserasian
dan saling kerjasama... jangan salah kan
antara satu sama lain... be profesional..
hehehe.. itulah cerita macam mana saya boleh tersangkut
dengan badminton nie..:)


p/s: majulah sukan untuk negara.. hehehe




No comments:

Post a Comment