Wednesday, January 26, 2011

SAhaBAT yaNG SENTIAsa diSIsi

Assalamualikum warahmatuallah...
tok entry kali nie, saya nak ceritakan tentang insan2 yang selalu bagi saya sokongan.. yang betul2 saya rapat.. tempat saya meluahkan perasaan..

1) Nur Syazana..
Kami mula rapat masa kat matrik.. walaupown kami pernah sekelas masa sekolah tapi kat matrik kami jadi lebih rapat sebab kami sama praktikum, blok kami dekat2,kami sama kepala(gila sikit).. dan zana sangat memahami saya.. zana ajar saya macam2.. kalo saya salah zana tegur.. kalo saya sedih dan menangis kat zana lah saya luahkan.. walaupown imej kami berbeza tapi saya x pernah pikir tue semua, yang penting nilai persahabatan itu sendiri... saya happy sangat dapat kawan macam zana.. thanx zana.... sebab sentiasa ada disisi saya dikala saya sedih dan ketawa... u are awesome friend and i felt sooo lucky have a bestfriend like u...:) our friendship never end until the end of mylife.. :)






2) Liyana Zainul & Syazwan Shah
Depa berdua nie saya kenal waktu first sem dulu.. yana roomate saya, wan pulak bf kepada yana.. dan wan n yana nie adalah sahabat saya yang saya rapat kat sini.. saya dan yana masa sem satu, kami sama kelas, so kalo p mana2 memng nampk kami berdua jala.. kadang2 bertiga sebab dengan wan sekali.. masa sem 1 macam2 kenangan dengan depa.. wan ngan yana banyak bagi support pada saya.. waktu saya menangis, waktu saya ketawa depa tetap ada disisi saya.. depa memang sangat baik.. sem 2 la nie, jadual kami ber3 tetap sama.. so p mana2 bertiga jala.. saya rasa happy sangat dapat kawan macam depa, bersyukur.. they is the besties friend that i have.. yana is the best and best.. saya nak jadik kawan depa yang terbaik..:) and saya doakan semoga depa kekal hingga akhir hayat depa.. amin...:) dan kami nak stdy gila2 sebab nak dapat 4 flat n dekan.. bila konvo nanti mesti best bila kami ber3 dapat kelas pertama.. subhanaAllah...:)amin ya AllAh..






Sebenarnya ramai sangat kawan2 yang sentiasa ada disisi saya masa kat matrik.. saya ada xue,eira,ma.. saya ada atol,mira and ramai la.. kat uni plak, saya ada pika, saya ada ein and ramai lagi.. thanx korang atas support kowng selama.. the big big thanx to yana because she always maked me laugh.. and she always cool.. and she cute..:) bila berkawan dengan yana n wan tiada istilah hipokrit and memang terkeluar diri sendiri.. they are cool.. so ikhlas dalam bersahabat dan jangan nak berkawan semata2 nak amik kesempatan atas kesenangan orang lain.. saya dedicate lagu nie untuk semua kawan2 saya...yang selalu bagi support pada saya...always my side when i happy and sad...:)

Selama ini
Kumencri-cari
Teman yang sejati
Buat menemani
Perjuangan suci

Bersyukur kini
PadaMu Illahi
Teman yang dicari
Selama ini
Telah kutemui

Dengannya di sisi
Perjuangan ini
Senang diharungi
Bertambah murni
Kasih Illahi
KepadaMu Allah
Kupanjatkan doa
Agar berkekalan
Kasih sayang kita

Kepadamu teman
Ku pohon sokongan
Pengorbanan dan pengertian
Telah kuungkapkan
Segala-galanya...

KepadaMu Allah
Kupohon restu
Agar kita kekal bersatu
Kepadamu teman
Teruskan perjuangan
Pengorbanan dan kesetiaan
Telah kuungkapkan
Segala-galanya
Itulah tandanya
Kejujuran kita

p/s: dalam hati ada taman...:)sangat bahagia sekarang..:)


1 comment:

  1. Thanks yana. I'm lucky to have a bestfriend like you. Even kita jauh and jarang contact, kita tetap baik kan? sayang yana sgt sgt! ♥

    ReplyDelete