Saturday, May 21, 2011

Theme Park..

Assalamualaikum warahmatuallah..

Alhamdulilah lega dan tak sabar nak balik..
sebab tinggai lagi 1 paper ja..
FA.. adui.. dah lah aku x bapa faham FA nie..
mudah mudahan ALLAH bantu kami.. AMin..

okay.. sebenarnya aku nak promot 1 tempat kat hangpa nie..
dah duduk kat tempat orang x sah lah kalau x jalan2 kan..
bagi siapa2 yang pergi Sungai Petani kedah tue...
sila silakan lah pergi ke THE CARNIVAL THEME PARK..
taw x tempat apa nie?
tempat ala ala sunway lagoon.. tapi x mcm sunway lagoon..
yang aku boleh kata mcam waterworld lah..
dah lama aku tak pergi tempat mcm nie..
dulu time kecik2 jalah ayah aku bawak..
la nie dah besaq x da nya..
kawan dah ajak.. jom.. hehehe..

so alkisah... kami berempat pun pergi lah ke sungai petani..
at least dapat lah jugak hilangkan tension aku nie..:D
sampai sana x bukak lagi...pelik.. kami sampai pukul 10 lebih..
takkan tak bukak lagi kut.. rupa rupanya bukak pukul 2..

adui.. nak buat apa nie?? hurm..
jom tengok wayang.. hehehe..
nak tengok wayang paling cepat habis..
kami tengok kongsi..
ada nur kasih tapi cerita die lewat sikit dari kongsi..
sedih sedih tak dapat tengok..
x palah kongsi pown okay jugak..:D





okay LU LANGSi LU MAti .. hehehe

wayang habis so jom kita pergi
ke Carnival..bayaran masuk hanya lah RM 10 sahaja..
terima kasih.. hehehe..:D

Selamat Datang..:D



wow.. ini gelongsor banyak best..:D




sebelum masuk.. snap pic dulu.. berlatar belakangkan gelongsor yang di atas tadi..
aku rasa mcam kat overseas pulak.. hehehe..



2 kanak kanak yang riang..:D




okay 3 kanak kanak yang riang termasuklah aku. hehehe



me and yusrina.. senyum..:D



sepatutnya kita parking kereta kat sini kan yus.. hehehe



jam tangan yang tahan air.. kalau hilang kena bayar RM 15 ya.. sebab habis mandi kena pulangkan.. :D




nampak tak aku bermain gelongsor air..
mula2 aku naik dengan yus tapi dia taubat nak naik sekali ja..
hehehe.. memang best la..
wah rugi kalo pergi tak naik benda nie...:D

ada 1 lagi gelongsor tapi sebab aku pakai tudung ngan tracksuit so
tak leh try la.. tue syaratnya..
untuk keselamatan hangpa jugak..
2 jam jugak kami berendam dan berjemur kat sana..
sampai sunburn da.. hehehe..
memang best..
dah macam kanak2 ribena kami berempat..:D

aku dah inform kat mak aku
and mak aku tahu aku pergi sini.. :D
hehee.. lepas tue makan KFC kat perhentian GURUn..
yummy.. so siapa2 yang belum pernah pergi tue..
sila silalah singgah.. memang best..:D


p/s: seronok betul.. teringat masa kecik2 ayah bawah p wet world kat BP.. :D




No comments:

Post a Comment