Thursday, May 26, 2011

Kedah Penang Johor..

Assalamualaikum Warahmatuallah...

Saat entry nie ditulis aku dan yana masih berada di MCD Larkin Central..
Oowhhh.. kami dah sampai JB.. Yeay..
heep heep horray..:D suka suka..
kami sampai pukul 5 pagi tadi then lepaking kat sini..




our Breakfast..:D



time nie masih awal pagi nampak kan gelap lagi..:D


tak pernah pernah breakfast punya awai..
pukul 5 pagi..
awal kan.. sebab bertolak dari Penang semalam...
conform tiket dari Changlun ke Jb da habis..
sebab ramai student UUM yang balik jugak...:)

semalam dari UUM pukul 3 petang
then p sat Aloq Star.. p makan sat.. kat pacific..
then otw terus p penang..
beli tiket kat sana then pergi rumah wan..
tumpang solat maghrib sat dengan yana..
segan betul kami.. hehehe..:D
then makcik pelawa minum ayaq sat..

bas pukul 9 malam then kami mintak dri dulu
sebab takut jalan sesak nak ke stesen bas..
okay bus pukul 9 sampai then say good bye and terima kasih kat wan..
aku dengan yana naik bus dulu..
selamat tinggai utara.. rasa berat hati pulak.. hehehe
okay nanti kau akan jumpa lagi next sem.. hehehe..

dalam bas as usual buat aktiviti tidur..:D
bangun bangun ja dah sampai..
sebenarnya bukan nyenyak sangat aku tidoq..
sampai Jb plan dengan yana p breakfast dulu
tunggu ayah datang ambil..:D

nak tau tak... tadi ada pakcik india yang gila..
duk cakap sorang2 yalah nama pun gila.. apalah aku nie..
aku bagitaw yana kan best kalau boleh flashback kisah hidup dia..
camana dia boleh jadi gila.. okay aku menyibuk nak taw hal orang..



time nie pukul 7 pagi.. langit dah cerah...:D



berlatar belakang kan MCD..:D



lepaking berdua sebelum berpisah.. hehehe...:D

1 pengalaman duduk kat sini dalam masa 2 jam lebih nie..
tengok orang ke hulur hilir
mengejar masa..
tengok orang mencari rezeki pagi pagi hari..

memang best.. okay apa aku nak buat balik nie..
aku nak hang out dengan kawan kawan..
aku nak beli novel banyak banyak..
nak berniaga dengan yana..
nak tengok wayang..
aku nak belajar kereta..
okay nak pergi kerja untuk 3 bulan nie..
itu yang paling PENTING.. kan dah tercaps lock.. hehehe

itu aja aku nak cerita..
lain entry ke temu lagi yo...
wassalam..

p/s: fashion spy akan muncul tak lama lagi.. nantikan...:D

1 comment:

  1. salam. selamat bercuti. huu.. mula dah cuti uum..

    cuti2 gak, amal tiada cuti, makin byk masa y ada, makin bykla sepatutnya amal y kita kena lakukan... psnn ringkas buat diri ini juga=)

    ReplyDelete