Friday, May 20, 2011

Special for u..:)

Assalamualaikum Warahmatuallah..

sedang menikmati maggi teringat pulak
nak buat entry khas untuk 2 orang kakak senior aku
yang comel lagi cute...:)
sebab aku asyik mintak maggi kat depa ja..
hehehe.. dah mcm supplier maggi..hehehe
aku dengan yana rapat dengan 2 kakak nie..:)

kami la yang selalu temankan mereka ke toilet
bila dah pukul 1 pagi dan keatas..:)
x pa bole ja sebab kami pun belum tidur..:)
and sometimes akak akak nie akan lepakss bilik kami..:)
best best boleh gosip2.. hehhee






nielah kakak senior nya..
kak eca and kak yani..
sorry ya kakak kakak ku
sebab ambil gmbar anda berdua.. hehehe..(ampun)

kak yani aku mula kenal masa sem 1 lagi..
sebab kami sekeluarga sampai awal dalam pukul
3 pagi gitu..
then kak yani dengan kak yaya yang aku jumpa dulu..
sebab masa tue depa yang berjaga pagi.. hehe
mak dengan ayah aku... memang dah kenal dengan kak yani..:)
sekarang nie bila bilik dah dekat lagi la rapat..:)

kak yani baik..and best.. and budak law.. hehehe..:)
kak eca pulak roomate kepada kak yani..
aku kenal kak eca masa pergi kursus kepimpinan
since tue kami jadi rapat..
aku yana and kak eca...
kak eca sangat bermurah hati...
selalu bagi kami makanan.. sampai naik segan kami.. heheh
anyway thanx kak eca.. bagilah lagi.. hehehe..(tak malunya).. hehee
mereka memang sangat baik..

semoga ukhwah persahabatan antara kita terus berkekalan..
aku.. yana.. kak eca and kak yani..
thanx buat akak ber 2..
dari kami yana square.. hehehe..:)




gambar yang diambil masa sem lepas.. peace..:)

p/s: sayang anda semua..:)





No comments:

Post a Comment