Friday, May 13, 2011

HRUSky

Assalamualaikum Warahmatuallah...

berehat sebentar sebelum masuk kezaman
pembentukan Malaysia iaitu kenegaraan..
okay esok malam paper kenegaraan..
aku harap aku dapat ingat semua sejarah,tarikh2 penting...
nama atuk2 british and segalanya la..

alkisah semalam.. hari Jumaat..
sepanjang exam nie asyik lupa hari ja..
yang aku ingat tarikh...
eh bukan nie aku nak bagitaw..
okay back to our story..

lepas selamat brperang dengan statistik..
kami bertiga.. aku yana and wan..
p makan kat KC nama glamour for Kompleks Changloon..
kat dalam tue ada sebuah restoran western iaitu HRUSKY..
ia baru saja dibuka di daerah changloon...

makanan mahal sikit la sebab western food kan..
disebabkan dari pagi smpai petang x makan nasi..
kami order nasi ayam oriental.. dengan iced coklat..
memang sedap la..

so pada pelajar2 UUM yang rasa nak makan kat situ..
boleh pergi ke KC di tingkat atas..
service customer memang tip top la..
terbaik dari Hrusky.. memang sangat bagus..
persekitaran dia pulak memang best..

okay itu aja yang nak diceritain..
nanti free aku update lagi naa..
kenegaraan sayang dah tunggu..

Wassalam...

p/s: boleh ke suka 2 lelaki dalam 1 masa???


No comments:

Post a Comment