Tuesday, October 12, 2010

THANx FrienD 2

Hasil Gambar yang ditangkap oleh Wan :)

Nampak tembab nya...:)

My yana:)

My besties frens and a sweet couple...
i like...:)

Liyana and Lyana...:)

Nie adalah gambar2 kami di MAI CAFE
semalam yang aku telah ceritakan...
hari nie... Sekali lagi terima kasih kepada yana dan wan kerana
membawa aku ke JITRA...
dapat juga aku beli Kasut Sukan and hill Shoes...(my favouryte)...:)
kemudian kami makan NASI KANDAR...:)
untuk kali ke tiganya aku makan nasi kandar...
YA ALLAH aku bersyukur sangat kerana kau telah memberikan dua orang kawan
yang sangat baik...:)
THANX A LOT YANA...
THANX A LOT WAN...
saya doakan agar kita bertiga sama2 berjaya di sini....
and x sabar nak pergi wedding kamu berdua....:)
my tears nak mengalir sebab rasa terharu sangat2...:)
THANX AGAIN AGAIN N AGAIN....

p/s: thanx and thanx...:)

No comments:

Post a Comment