Tuesday, October 19, 2010

Go kart

Wahhh..
akhirnya hasrat aku.. yana ngan wan nak Go kart tercapai jugak...:)
semalam kami p main go kart lepas study kat smart reading...
memang best..
anda hanya akan dikenakan 5 ringgit sahaja dan menyerahkan matrik kad anda...
kemudian kosongkan poket anda dan bagi girl yang bertudung sila masukkan tudung anda
untuk mengelakkan tersangkut kat rantai or senang kata
untuk safety korang la...
Lepas pakai helmet..
aku pown duduk kat kereta tue.. then abg tue bagi explaination sikit..
then dengan lafaz bismillah aku pown tekan minyak...
dan kereta pown jalan..
hahaha.. mula2 tue nervous gak tapi lama2 ok da...
tiba2 masa round yang ke 2
aku x dapat nak kawal stereng aku dan aku telah terlanggar tayar di tepi
oowh tidak...
aku kemalangan..
camana nie
leh terlanggar pulak
nasib baik wan tolong..
lepas tue yana punya kereta pulak enjin mati...
hehehe
macam macam..
lepas nie bila aku dah profesional leh lah aku masuk pertandingan...(perasan)
paintball ngan Go kart dah..Kayak??
oowh tidak...aku fobia air...huhuhu

p/s: camana lah aku leh langgar tayar tepi tue?? hehehe

No comments:

Post a Comment