Wednesday, October 27, 2010

Awesome life

comel...:)

Rindu bangat sama kamu..:)

Lyana.Syazana.Fiza.Ezzatul

Kemahiran dinamika

UUM

Tan Xue Fein..:)

My Roomate.. iras x?? hehehe

My bestfriend...:)

My bestfriend also not my boyfriend bcoz his taken..hehehe..:)

Sebenarnya aku tak nak bersedih lagi...
even aku x da someone yang istimewa
tapi aku ada life yang sangat GEMPAK..:)
aku ada kawan baik.. aku ada ramai kawan kawan..
aku ada keluarga tersayang..
mak ayah adik adik..
pada yang gambar aku x letak sorry taw..
aku sayang semua kawan kawan aku...
hidup ini indah...
kita kena cool dan senyum selalu...:)
dan paling paling penting
ALLAH selalu di hatiku...
tanpa mu kasih ku x berdaya...
hilang punca dan arah...

p/s: alhamdulilah dah dapat semangat semula walaupun hilang cinta
tapi cinta dari ALLAH adalah sangat indah..:)

No comments:

Post a Comment