Monday, October 18, 2010

Redha


Kawan yang selalu bagi support

Thanx yana

Aku x pernah kesunyian...:)

walaupown she only my ex roomate but i felt lucky know her..:)
Ein yang always bagi support...:)

Jika ini yang terbaik untukku.. aku redha...
now his taken by someone...
and ini adalah dugaan buat aku...
alhamdulilah dia sudah menjumpai jodohnya...
aku doakan kau dan si dia bahagia hingga akhir hayat...amin..:)
iya...
bohong la aku x sedih...
aku x kisah dia nak dengan siapa...
tapi aku kan kawan baik dia..
dia x nak cerita ke...
ya aku taw even kawan baik pown x semua nak diceritakan..
tapi kenapa aku taw dari orang lain?
sampai hati kan?
hurm.. x palah..
sebenarnya aku dah lama hilang dia as kawan baik aku...
since duk sini dia dah lain sangat...
x palah...
kat sini aku ada yana..wan.. ein... pikah and ramai lagi...
even kami baru kenal tapi mereka selalu bagi support pada aku...
walaupown aku hilang sorang kawan tapi
aku masih ada kawan yang sentiasa amik berat pasal aku...:)
p/s: tahniah sekali lagi buat awak dan dia...:)

3 comments:

  1. be strong gurl...
    bese la setiap perkara brlaku penuh dgn hikmah...
    hanya Dia Yang Maha Mengetahui..
    setidaknya u perlu bersyukur dgn ape yg msih ade dpn mata =)

    ReplyDelete