Sunday, October 17, 2010

sepetang Bersama Y.W.P

aku dan Pizol(roomate wan) jgn salah phm ya..
He taken...:)
me and Pizol
My Besties Friend

Sweet bangat..:)

Dah beberapa hari aku x mengupdate sebab cik lappy terpaksa di bawa format atas kehadiran VIRUS Yang jahat...
ok.. aku nak cerita nie...
Jumaat yang lepas... aku dan Yana, Wan and Pizol(Roomate Wan)
p Ke Tasik yang terletak di Jitra...
Ramai gak family sebab cutikan( Kedah cuti hari ahad)
ada yang bawak anak anak.. datang bersama kawan n gurlfwen...
and pda mulanya kami decide nak p jogging tapi ternaik pulak benda alah nie...
x palah..
pada mulanya aku agak pening sebab melibatkan air...
tapi lama2 ok dah...:)
memang best la..
yana n wan special sikit sebab tue mereka naik angsa..heheheh
lepas tue kami p Pasar malam pulak
melantak nasi ayam dengan ice blended..
penat memang penat tapi best...
kami mengamalkan gaya hidup yang sihat....:)

p/s: thanx kepada yana n wan...:) juga kepada Pizol...:)

No comments:

Post a Comment