Tuesday, March 15, 2011

ShawL+AssIGnment+midsem+ProjeK

Assalamualaikum warahmatuallah..
bertemu lagi ya kawan kawan. Tetiba rasa nak buat entry pulak..terima kasih pada kawan kawan yang like gambar saya dan yana.First time tue pakai shawl tapi yana lagi cantik sebab pakai ala ala Hana Tajima.saya pakai biasa biasa ja..Dah bapa hari usha shawl tue,dan Alhamdulilah dapat beli. lagi satu shawl tue besar so sesuai la dengan imej saya yang pakai tudung labuh nie.InsyaAllah saya akan kekalkan imej saya sekarang nie. yang pasal shawl tue saja suka2 pakai.. hehehe..















Assignment... ooh tidakk.. even assignment banyak tapi kenapa saya masih boleh bermain2 lagi.
Ish lyana nie pown.. yang dah settle hubungan etnik individu dengan kumpulan and assignment
kenegaraaan sebab kumpulan saya dapat tajuk yang sama iaitu Gagasan 1 Malaysia.Yang sedang menanti pulak Account and statistik.

Dan dek kerana midsem menambah kan lagi kekusutan dan kesibukan saya. next paper adalah financial account and marketing.. doakan saya dapat buat ya.. :)

Dan projek saya...hurm pening... saya cuba mencari masa untuk buat semua nie. saya akan manage time saya dengan sebaik mungkin. Sebab Allah akan sentiasa memberi kekuatan untuk saya jalankan amanah dan tanggungjawab saya sebagai pelajar dan pengarah projek...

Dan Alhamdulilah dedication sampai jugak buat Liyana,Pikah, Ein dan EAM.. :)
walaupown ianya hanyalah coklat sahaja tapi terimalah pemberian dari saya ini...:)

sampai disini sahaja,sambil saya buat entry nie saya layan cerita sinetron.. haha.. sempat lagi tue sedangkan assigment menimbun nie ha sedang menanti giliran..:)

terima kasih singgah.. Wassalam..

p/s: dah 2 kelas saya missed gara2 x bangun pagi sebab siapkan assigment. ish2...

1 comment:

  1. salam..sama lah kita,not well time managemnt yet..
    fail dalam memenuhi 10 muwasafat tarbiyah!huhh!
    if ana, da leka2 ngn fb, ngn blog sgala, perkara y da plan nk buat uh, by hook o by crook, mesti kene setelkan... lagi satu, sinetron! lama dah tak layan.. tamo ar layan.pencuri masa uh.hehe.

    ReplyDelete