Sunday, March 27, 2011

Lagi KISAh 2 kawaN saya...

assalamualaikum Warahmatuallah..
Semenjak masuk UUM nie bilangan kawan kawan saya semakin bertambah. Tapi majoriti kawan kawan saya adalah dari KMP... Kolej Matrikulasi Perlis.. Sebab 2 kawan baik saya dari KMP.. Yana dan Wan...:) .. contohnya macam PIka,Sabirah.. sebab depa jiran saya.. duk bilik sebelah saja..:) siapa lagi ek... errr ramai jugak lah... :) terima kasih jadi kawan saya.. ada kawan dari KMK and ramai la.. :) entry kali nie saya nak cerita tentang 2 orang kawan yang rapat jugak la dengan saya even kami baru aja kenal.. tak adalah baru sangat...kawan kepada yana and wan jugak.. amacam?? hehehe...

okay saya kenalkan yang ini dulu ya.. okay namanya Yusrina Omar.. Yus nie nama panggilan manja... sina pulak panggilan dia dirumah..:) Yusrina rapat dengan yana. Yana my roomate masa depa kat matrik and until now they still keep in touch.. Alhamdulilah And mereka sangat rapat.masa birthday yana,Yus sanggup turun JB nak buat suprise.. Saya kagum dengan persahabatan mereka.. Bila jumpa face to face dengan Yus saya nak katakan kat sini yang Yus memang sangat sangat sangat baik and cute. :)

Raya haji hari tue saya ikut yana balik rumah yus.. dari situ la saya kenal yus dengan lebih rapat lagi. Then kami comment kat Fb.. Masa celebrate birthday yana kami jumpa lagi.. and yang terbaru hari tue yus turun Jitra.. Apa lagi melantak Pizza hut la.. :) best sangat dapat kawan macam yus.. she strong and pandai berdikari.. and saya happy sangat bila yana dapat jumpa yus sebab yus sangat rapat dengan yana. Di situ terpancar kegembiraan di wajah roomate tersayang saya nie..:) Insya Allah ada jodoh dapat jumpa Yus lagi..:)




Masa raya rumah Yus...:)




Ni kat Danga Bay...:)




yus sedang belek kamera sambil diperhatikan oleh saya...:)




kat CS after buat surprise untuk yana..:)




Kami kat Jitra.. makan pizza hut.. hujung tue Nini...:)


Insan yang kedua saya nak perkenalkan Zaid Izzudin... hah?? siapakah itu??? dia bukan pelajar UUM.. hehhee.. memang pown.. zaid ni merupakn kawan baik wan... saya kenal zaid nie masa kat rumah wan,zaid datang rumah wan tapi time tue x amik kisah sangat la kan sebab tak kenal. then zaid nie belajar kat Politeknik kat JB.. so masa birthday yana hari tue, Wan turun JB kan so tumpang rumah zaid..zaid joint sekali masa buat surprise tuk yana..:) baru gempak bila ramai ramai nie.. hee...

Lepas tu kami p jalan jalan kat Danga Bay.. memang seharian la kami berlima berjalan pusing 1 JB.. And zaid nie suka dekat Cik A.. dan saya kenal Cik A tue sebab Cik A tue kawan saya masa sekolah rendah...Dan Cik A tue kawan baik yana.. :) Semoga zaid dan Cik A bersama... Amin.. Hah kelebihan zaid nie dia memang superb bab edit-edit gambar..memang cun la gambar dia.. x silap saya dia amik course graphic.. if iam not mistaken.. :)




nampak nampak nampak... depa tengah duk makan aiskrim.. :) eh yus... :)





wan and zaid masa kat danga Bay....:)

Tuuuu diia... 2 orang kawan yang nak saya ceritakan pada anda semua... saya sedih la sebab kan kenapa kawan kawan saya ada yang dah tarik muka dengan saya...saya ada buat salah ke dengan awak??? saya sombong ke atau awak x nak tegur saya???kenapa semua nak menjauhkan diri??? haiya... Saya bersyukur sebab ada yana disisi saya.. membuatkan saya kuat dan terus bertahan... Alhamdulilah...:)

p/s: Wan,zaid and yus panggil saya Yana R.. R stand for roomate...:)

No comments:

Post a Comment