Monday, November 22, 2010

tahap kemalasan

Nie aku ngan roomate...:)
aku ngan family aku...:)
aku and Mr AG

Assalamualaikum....
haih aku x taw apa kena aku nie...
dari malam tadi tahap kemalasan memuncak... adoyai...
then aku decide p tidoq...
pagi tadi bangun awai semata mata nak study akaun..
tapi bertahan untuk dua jam ja..
aku tak tau la aku nie ada penyakit apa
asyik sakit kepala ja... aku decide nak tidur tapi
x ngantok.. then p mandi.. pastu online...
haiah sekarang ngah sangkut online pulak.. adoyai...
bila nak study nie...huhuhu..
ekh lama gak sidia menyepi.. hehehe..
apa khabar dia agaknya ya??
tak pala aku paham dia nak study nak exam...
hurm bila tahap kemalasan aku dah memuncak mulalah aku buat
benda yang bukan2 contohnya mengedit gambar.
hasilnya biasa ja.. x lah cantik mana pown..
edit gambar aku ngan family...
ngan roomate and gambar ngan kawan baik aku...


p/s:good luck exam semua...:)


No comments:

Post a Comment