Thursday, November 4, 2010

swEET memoRY IN kmNS

ummi zaimah.. izzat.. kew.. zana..yana and atol...

zali.. Iqram.. atai.. aril

Kuliah terakhir...:(

A1P1

kULIAH A1

salam... tadi duk sembang dengan yana....
teringat masa aku.. yana ngan wan jalan kat susur nak p mall...
memang penat..
bila balik mesti tidur la..hehehe
anyway tiba tiba teringat pulak masa kat kmns..
ooh matrik yang aku sayang...walaupown dikelilingi hutan
tapi meninggalkan banyak kenangan...
aku ingat lagi...
masa tue kuliah akaun..
x silap aku Pn Norhayati
dia suruh buat kerja then aku tengok ja dye..
x pasai2 kena sound aku nie ngah tngok Datuk K ngan Ct sanding ke??
hahaha...aku agak blur sekejap masa tue.. malu pown ada..
hurm aku ingat lagi lecture yang akan panggil nama untuk jawab soalan depa..
time tue memang berdoa jangan lah nama aku naik..
tapi kadang kadang kena jugak...
rindu sangat pada kuliah A1...
even kami 1 kuliah dan bukan praktikum tapi rapat..
especially yang gurl2...
kat sini jugak la aku kenal dengan kawan baik aku..Abdullah Gazali
kami memang rapat dan alhamdulilah dapat sama u.. jumpa lagi.. heee
Iqram meon,aril, dyana sujak,izzah derham... ramai sangat la..
yang penting dapat kenal diorang rasa best sangat...:)
my lovely praktikum A1P1...
Banyak sangat memory ngan korang semua...
even setahun ja kita bersama tapi kita adalah kawan selamanya...
akmal ketua praktikum yang kalut semcam... hehhee
aizat yang comel dengan body languange masa presentation...
anyway kowang memang best... aku happy dapat kawan macam korang...
roomate aku.. yang menemani aku study..
xue.. imah n ma....
bilik depan iza, ira n amoi...
jom kita lepak sama2.. layan movie malam nie...hehehhe
bila lapaq makan maggi... x pown makan bubur...hehehe
tangga batu cave yang penat aku daki bersama zana...
hahaha... penat ja dapat kurusnya tidak.. hehehe..
anyway.. Kolej Matrikulasi N9 memang sangat seronok...
Lecture yang sporting... Cikgu Mai.. Ummi Zaimah...
Miss geetha.. Cikgu Zatul...
Miss Joyce yang comel..
kawan kawan thanx being my friend ya...
miss u so much...:)

p/s: x leh lupa kenangan jatuh tangga kat tangga batu caves di C1.. hee



1 comment: