Tuesday, November 30, 2010

ICT

Assalamualaikum.... setelah beberapa hari bersama sama encik ict akhirnya

Ketemu juga sama dia...

 Dan Alhamdulilah aku dapat buat walaupown 

aku x taw nak buat yang database punya...

Lepas selesai jawab exam aku dan kawan kawan aku p makan kat DPP Petro...

Kat sana makan nasi ayam..

 pergh ramai seh orang makan yala kan time lunch...

Mestila ramai orang...:)

Then terjumpa seseorang ekh sahabat karib ku...ekh zali.. hehehe

Wow nampak hensem kowt..

 yala semenjak dah ada cik awek memang nampak lain la.. hehehe

Then kami sembang2 jap sebelum balik...Lagipown

Kami jarang jumpa sebab kelas x sama kan

And lain2 DPP..aku rasa terharu ngan dia

Sebab lepas aku mintak diri nak balik baru dia balik..

Sedangkan dia bole ja balik lepas bungkus makanan..

Dia memang dah berubah..

Itu yang buat aku makin sayang dia sebagai kawan baik aku...

Aku harap walaupown dia dah ada cik awek nie

Dia masih anggap aku kawan baik dia...

Sememang nya persahabatan itu lebih indah...

Yang membuat aku sebak carry mark tok ict aku tinggi..

Sama dengan yana.. Alhamdulilah.. cam x caya...

Sebab lecture tue nampak macam strict

 so aku x assume pown dapat carry mark yang tinggi...

Alhamdulilah aku bersyukur sangat2...

Lepas nie tinggal lagi 4 paper ja...

Akan ku teruskan perjuangan ini..

Paper ict nie killer dapat lulus pown aku dah bersyukur sangat...

Yang penting x nak repeat paper ict ag... x sanggup...


 

p/s: x dapat 4 flat dapat dekan pown Alhamdulilah tok sem nie...


 


 

No comments:

Post a Comment