Friday, September 3, 2010

perjALANAN yang meNYERONOKan

amik gambar sat before bertolak....:)


Selamt bercuti kepada semua warga UUM...
semalam tepat pukul 10.30 malam..
bas gerak dari kampus uum untuk ke JOHOR BAHRU...
sebelum bas gerak sempat lah jugak amik2 gambar dengan yana..:)
lepastue mula la aktiviti yang menyeronokkan iaitu.....TIDOQ...
inilah tahun pertama aku sahur dalam bas...
pukul 4.30 pagi...bas berhenti di RnR ULU BERNAM...
sedang aku dan yana beratur untuk membeli makanan tetiba aku mendapat mesej
dari ein...
ajak makan sekali...
aku nie dah lah rabun x pakai spect... mana lah nampak..
mujurlah ada yana..hehehe..
so aku pown p la tempat ein makan...
aku ngan yana decide nak mkan mee bandung ngan ayaq cincau...
sebelum sampai ke meja ein...
aku p singgah sat kat tempat diana.. hajar ngan mariani...
kami x sama bus... alhamdulilah dapat gak jumpa depa...
pastu terjumpa hana pulak...
peluk2 sat ucap selamt hari raya...:)
dah kenyang kembali ke bas...
dan sambung aktiviti tidoq...
dipendekkan cerita pukul 10.30 pagi gitulah sampai lah aku ke
JOHOR BAHRU...
apa pown even agak memenatkan tapi seronok..heee...:)

p/s: miss uum lak..hakhakhak..:p

No comments:

Post a Comment