Thursday, September 30, 2010

BAdminTON

sahabat yang banyak memberi support pada aku...:)

me and my roomate..yana...:)

wah setelah seminggu kami berkampung di pusat sukan...
akhirnya malam nie adalah malam terakhir...
alhamdulilah kami dapat ke final...
bertemu dengan YAB...
setelah penat berlawan semalam dengan MAS...:)
aku terkejut kerana posisi aku pada malam nie adalah
pemain single...
aduyai.. pengalaman pertama aku setelah biasa bermain
double..
hurm x apalah..
game pertama lelaki single kami memang...
tapi single perempuan tidak menyebelahi kami...
aku kalah..
hmm x palah tiada rezeki kami...
double lelaki dan perempuan pown kalah...
abang senior YAB psiko
pemain kami...
hampeh betul...:/
x palah.. Johannya terang2 la YAB..
x palah kami nombor 2..
aku dah bersyukur sangat...:)
aku nak ucapkan terima kasih banyak2 pada roomate aku...
kawan kawan badminton
dan pada Ein sebab banyak bagi support
kat aku pada malam nie... thanx a lot...:)
anyway malam nie meninggalkan 1001 kenangan...
dan aku akan kembali pada next year
dan memastikan kemenangan berpihak pada kami...hee...:)

p/s: ada seseorang yang mirip wajah si dia dan mengingatkan aku pada si dia walaupun dye x hadir malam tue...:(

No comments:

Post a Comment