Monday, August 16, 2010

THanx TO boTH OF u...

wan.. liyana and me...:)

me and liyana...:)


wan and liyana.. sweet couple... i like...:)

Saya Nur Lyana binti Ariffin
nak ucapkan banyak banyak terima kasih kepada
Nurliyana zainul abidin dan Ahmad Syazwan shah
kerana menjadi roomate yang best bagi liyana...and kawan yang
sangat kelakar... agak senget and sempoi
untuk yana and wan...
Berhari hari dengan kowang asyik gelak aja...
X rasa lonely pown kat sini....
kat yana... thanx taw banyak dengar cerita kita...
asyik gelak aja dengan awak...
rasanya untuk 7 sem akan datang kita x nak roomate lain...
kita nak awak aja jadi roomate kita....:)
macam macam saya belajar dari korang la...
saya pun dah jadik tegak and senget macam korang...
tersasul pown ada gak.. shunshilk la... cefe...tarrrarrt tue yana punya...
marketing... 1 orang taxi tok wan punya...
saya cuma kata muffin ja..:)
mesti rindu gila kat korang nanti...
yang penting bila nak kawin mesti jemput ya....
conform 3 arie saya berkampung..hehehe..:)
thanx a lot ya kalian...
with u all make my day happy... even sometimes sedih bila
ingat orang tue( korang taw sapa kan)
anyway... thanx again again and again...
suka tengok korang.. sweet and perfect couple...:)

p/s: dah berjangkit tegak n senget macam korang..hehehe...blur pown ada gak...:)

No comments:

Post a Comment