Tuesday, February 7, 2012

my Only and one...


Assalamualaikum Warahmatuallah...

Selamat pagi semua dan salam 1 malaysia... okay macam biasa,pagi pagi lepas solat subuh aku akan online walaupon aku merasakan bahawa FB sangat bosan.. pagi pagi aku akan layan youtube.. dengaq lagu lagu memuji kebesaran ilahi dan kadangkala aku akan layan cerita episod yang kat tv tue.

Semalam,aku dengan family aku hang out p makan kat luaq. sebab nak celebrate birthday ayah aku.. actually kan birthday ayah aku 9 haribulan tapi kitaowg celebrate awai sebab adik aku balik matrik hari nie.

Sebelum tue,hari ahad kitaowg pi wedding kawan adik aku.. tapi kakak kawan dia yang yang kahwin bukan adik kawan aku.. theme dia simple sangat but nice.. kat sini ada gambaq.. :)



see.. simple kan theme dye.. but very nice..:)


azah and ina.. my little sister..


Aishah and mirul.. my little sis and little brother..

me and they...:)


Yang bawah nie pulak masa makan kat luar dengan family aku..










hahha.. serius betoi semuanya..


makan time..


oppss inai dijari...:P







wah.. sangat sedap.. nie first time aku datang warung tue.. tapi many times for my parents.. Nasi Ayam goreng dia memang meletup..

this is my only and one.. mereka tiada pengganti di dunia nie.. especially mak dengan ayah aku..
i love them very much...

wassalam...

No comments:

Post a Comment