Thursday, February 2, 2012

Gathering Together


Assalamualaikum Warahmatuallah...

Alhamdulilah.. dapat jugak hang out dengan mereka eventhough last minute planning. Semalam conform jadi,hang out hari nie terus. Tapi kami berempat aja sebab fatin busy and iera tak dpat nak dikesan. So aku,meon zana and madt. Madt nie senior aku masa kat teknik.. zana nie kawan aku since teknik and berlanjutan ke matrik. Meon nie pulak member aku masa matrik.. Tiada tempat yang dituju selain CITY SQUARE. Tempat yang dulu paling paling aku tak suka and anti. Masa tue zaman sekolah sekolah la. :) Sekarang nie, tempat tue jalah yang aku akan pergi.. ish ish.. hehe.. aktiviti kami, Watching movies.. cerita azura.. sweet sangat.. neelofa dengan Shah jazle. Pastu pi makan kat MCD, then jalan jalan sambil bergambaq..


Azura 2012..


Depan secret recipe.. nyum2..:)


Smile...


Mana mana aja kami bergambaq... :)


here.. zana and madt.. sweet both of them.. :)





oowh flying kiss.. hehehe




oppsss..:)




my girlfriend... zana..:)

masih lagi rasa tak puas jumpa dengan depa.. insyaAllah panjang umur jumpa lagi...:)

Wassalam...

No comments:

Post a Comment