Tuesday, February 21, 2012

Beginning


Assalamualaikum Warahmatuallah...


Apakah tujuan aku memasukkan gambar nie? just nak tunjukkan yang aku dah masuk library baru kat UUM nie,hehe.. memang semangatlah kan lepas nie aku nak duk kat library.. hehehe..
environment pun okie... tapi background tue agak kelakar la.. hehehe..

Kuliah dah mula.. Semuanya dah bermula.. Kehidupan aku sebagai seorang pelajar pun dah bermula.. kesibukan mula melanda.. Gambar nie diambil petang tadi. Lepas meeting dengan Presiden Kelab Keusahawanan UUM untuk program aku yang akan datang nie.. kitaorang akan joint venture dengan mereka.. Dpp Sme Bank akan berjoint venture dengan kelab Keusahawanan.

Semoga sem baru nie,akan dapat mengajar aku macam mana nak arranged jadual aku,jadi orang yang lebih menghargai masa.. okay..:)

Wassalam...:)



No comments:

Post a Comment