Wednesday, October 26, 2011

Langkawi Part 1


Assalamualaikum Warahmatuallah...

setelah 11 tahun lamanya.. akhirnya aku berjaya menjejakkan kaki aku ke PULAU LANGKAWI.. yeayyy.. hehehe.. nie kali ke 2 aku sampai.. last aku pergi sana masa umur 9 tahun.. actually langkawi nie x pernah terlintas pun nak pergi sem nie.. tapi memang berbaloi dan sangat sangat BEST ya bila kita pergi dengan kawan kawan.. bila lagi kan nak berjalan jalan kalau bukan sekarang... nanti dah kerja entah bila dapat pergi lagi.. heee...

nak cerita panjang takut tak terbaca kan.. so layan gambar aja la ya..:D gambar gambar nie diambil dari Kamera Ezri, Tika, Amal, Fiza and me... :D


Dalam bas nak pergi Kuala Perlis..


Puan Su...:D


Ini Tira dan Nureen...


opps termasukkan gambar dhirar tengah tidur pulak.. hee... sorry dhirar..:D



macam twin.. Fathiah and Tiqa..


Hani dan Fizah..


kat jeti nak tunggu feri...


senyum...:D


Masjid terapung kat Kuala Perlis...






senyum...


6 dara Pinggitan... :D


Kredit to Fiza... nice pic..:D



Lautan yang luas... :D


yeah... its me... :D


kredit to fiza again.. nice pic...:D


wow.. gadis melayu terakhir.. ya ke??hehee..





Smentara tunggu murney bagi kunci... pose dulu.. :D


Gurls..:D


Boys..


pose dulu sebelum naik bot.. hehehee..


Kami di atas bot... :D


Peace..:D








nampak x bukit tue seperti wanita mengandung???















inilah tasik dayang bunting...:D


bole mandi.. tapi kami rendam kaki aja... :D











perjalanan diteruskan..




















malam pulak kami BBQ...


yum yum... :D








okay.. nie baru part 1.. hari pertama kami di Langkawi... Part 2 akan menyusul... :D

p/s: hati berbunga cinta....

1 comment: