Wednesday, October 5, 2011

Happy Birthday Dear...


Assalamualaikum warahmatuallah..

Aku nyaris nyaris lupa yang hari nie birthday sayang aku.. Memang busy sangat sangat sampai terlupa tarikh 5.10.2011.. see nak update blog pown x sempat2.. nie curi2 masa ja.. hehehe.. actually alasan ja. hahaha.. tapi memang serius aku busy.. kalau sempat malam nie nak p pesta konvo.. itupun KALAU ya.. terima kasih..

Actually aku bukan nak cerita tue.. aku nak cerita yang hari nie birthday sayang aku... kami dah kawan since form 4 lagi sebab kami sekelas.. then kat matrik still sama lagi.. and kebetulan sama praktikum.. since tuelah aku dan dia menjadi rapat sehinggalah hari nie.. Alhamdulilah..

Tadi call die but dia have a class so aku rasa kalau x sempat sangat nak wish aku wish kat blog jala.. tapi dia kata tadi yang dia nak call. okay iam waiting.. hehehe..

dia seorang yang penyayang.. sangat baik hati.. bila berada disisinya aku berasa happy.. yalah asyik duk gelak aja.. :) dan dia juga sangat komited pada tugas.. and also good advisor for me especially about love.. :)

Di kesempatan nie aku nak say" Happy birthday sayang.. semoga terus success dalam kehidupan.. success dalam pelajaran.. menjadi hambanya yang solehah.. Amin.. nak the most important is.. dont forget me ya.. u are my bestfriend ever. and i luv u so muchh my dear.. :)

just for u.....

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Nur Syazana NorShaharudin... Happy birthday sayang...:)



Birthday Girl,...<3


masa hang out kat cs.. we with fatin...:)


we with ira...:)



hang out with meon.. 3 of us.. :)



memory kat teknik... cuba cari mana zana.. hehehe.. form 4... :)


masa form 5.. :)


kenangan dengan Umi zaimah... :)


InsyaAllah raya haji nie nak hang out dengan awak lagi la.. rindu sangat sangat kat awak.. rindu nak gosip dengan awak.. :)
okay sayang..
Take Care ya.. sayang awak Nur Syazana..:)

p/s: bila saya stress... saya punya post kat fb pown merepek2.. heee.. :)

No comments:

Post a Comment