Friday, October 7, 2011

Cuba Untuk setia


assalamualaikum Warahmatuallah...

Hai kawan kawan... walaupown followers aku x ramai but aku bersyukur sebab at least ada jugak orang nak follow blog aku nie.. :)

kenapa tajuk entry aku macam tue.. setia?? ko dah kapel dengan siapa yana? ha mesti korang tertnya2 kan.. hehehe...(gelak kejam)...

Actually aku x da bercinta dengan siapa2 pown.. saja bikin kecoh ja kat sini.. hehehe..nak tahu sangat ka? okay aku cerita...

Pada 1 hari bla bla bla... hehehe.. x da lah aku gurau aja..

Sebenarnya aku ada tersuka seorang hamba Allah nie.. Walaupun aku ada dengaq sikit bad story tentang dia tapi aku x amik kisah.. yang penting bukan Boyfriend orang,tunang orang orrrr laki orang.. dia single... tapi aku x tahu la kalo dye ada minat mana2 awek kan...:)

Aku x nak cerita lalu berulang kembali dimana perasaan aku pada yang dulu berthan seminggu.. mungkin kerana aku x cintakan dia... dan mungkin cinta itu bukan untuk dia..

Kali nie aku meminta pada Allah supaya hasratku ini sampai pada sidia.. Walaupun lepas habis belajaq nnti x da apa2 respon.. aku akan cuba untuk setia dan bersabar kalau dia memang terbaik untuk aku.. :)

Dan yang penting aku cintakan die bukan kerana paras rupa tapi ALLAH SWT..:)..

dah 2 sem aku perasan dia.. hehehe..:) x nak cerita lebih habis nanti kantoi semua...:)

bubye...

No comments:

Post a Comment