Saturday, September 17, 2011

Zahiril Adzim


Assalamualaikum Warahmatuallah...

Hari nie hari ahad.. ehhh bukan ada kelas ke??? hari nie semua kelas dibatalkan sebab semua pensyarah cuti ya... hari nie kami semua cuti sebab ganti cuti untuk hari Malaysia..

esok ada kelas seperti biasa.. waduhh semalam memang agak penat. petang meeting malam pun meeting...Al maklum la event pun dah nak dekat so kena komited pada tugas serta amanah yang diberikan..

Actually lama dah aku nak update cerita tentang ZAHIRIL ADZIM.. korang kenal x??? yang berlaku cerita Juvana tue.. Sebagai DAim.. memang aku follow cerita tue sebab cerita dia BESTTT..

Selain itu.. beliau juga merupakan tunang kepada Shera Ayob.. Pengacara WHI.. mereka memang sesuai la..

oowh ya... sebelum nie aku tak tahu pown yang beliau ada blog.. aku tahu since roomate aku cerita... masa tue tengah makan makan... lepas ja aku makan terus aku google cari blog beliau and finally aku jumpa jugak..

terus aku Follow dan baca karya karya beliau.. memang superbbb la.. aku suka cara penulisan beliau.. and beliau ada menghasilkan buku.. InsyaAllah aku akan cuba mendapatkan nya...

okay korang jangan lupa singgah blog beliau ya...

zahiriladzim.blogspot.com

antara gambar gambar zahiril adzim... :)





p/s: fokus fokus on study... :)

No comments:

Post a Comment