Thursday, September 15, 2011

Kuliah...


Assalamaualikum Warahmatuallah..

aku rasa rajin nak taip la tue yang post entry.. hehehe.. Hari nie genap la 5 hari kuliah.... Esok cuti.. Yahoooo... teruja btoi sebab dapat rehat dengan sepuas puasnya...

wah.. macam macam cerita yang den nak cerita nie.. lecture aku so far semuanya okay la.. cara depa mengajar memang aku suka.... dah lah aku nie jenis yang pemalu... oopps pemalu ke?? hehehe.. yala pemalu lagi2 bila kena cakap englishhh memang aku mengigil la kat situ..

For ur information untuk subjek MA 2 aku, lecture aku adalah foreigner.. came from, Bangladesh.. dia ajar memang okay... cuma biasa la. kena speaking english but its advantage to me sebab aku boleh improve english aku yang haru tue.. betoll dak???

aku jugak sekarang dah mula busy.. ya ke?? busy apanya kalau asyik duk depan laptop ja... itu kena kurangkan.... malam nie ada meeting.. sok ada discussion.. lepas tue nak buat jadual biar teratur sikit masa aku..

cinta? hehehe.. x nak la sentuh kali nie... sebab mesti dah bosan korang baca.. hehehe...

sebelum tue aku nak ucapkan selamat menyambut hari malaysia.. tanpa pejuang pejuang kita dahulu. tak dapat lah aku hidup dalam keadaan aman damai..

p/s: selamat tinggal dunia... :(

No comments:

Post a Comment