Tuesday, April 12, 2011

saya Sayang Dia

Assalamualaikum warahmatuallah...

Aku nak bagitahu nie...
Ramai yang aku sayang..:)
emak ayah adik abang kakak(even Angkat ja pown)
sahabat aku,kawan aku,alam sekitar and semua la yang aku sayang..

Korang nak taw tak Dia yang aku maksudkan tue
ialah Roomate aku and the same time bestfriend aku..
sahabat tika aku susah and senang...:)
tapi aku nak maklumkan yang aku bukan lesbian taw..
sebab Dia dah punya encik Cinta hati...:)
Aku dah anggap dia macam family aku sendiri...

aku risau bila dia sakit...
aku sedih bila tengok dia muram..
and aku bahagia bila tengok dia gembira...:)
dia periang orangnya..
sesungguhnya Allah maha mengetahui apa yang terbaik untuk hambanya..
bertemu dengannya... bersahabat dengannya
merupakan 1 nikmat yang besar dikurniakan oleh Allah buat aku...

Seandainya dia tiada disisi aku serasa hilang..
selain famili aku... dialah orang yang paling aku sayang..:)
Sahabat semasa senang dan susah..
sukar untuk kita jumpa..
tapi kawan yang ada masa senang.. memang banyak sangat...:/
dia banyak mengajar aku tentang erti hidup sebenar...:)
aku sayang sangat kat dia...:)

x payahlah aku bagitahu siapa orangnya..
sebab korang memang tahu pown siapa
dia yang aku maksudkan...





Dialah yang aku maksudkan...:)




Wargh... saya sayang awak...:)

So nak kata kat sini hargailah orang sentiasa
ada disisi korang semua...:)
Sayangilah sahabat kita kerana Allah Taala :)


p/s: aku sayang korang...:) thanx baca...:)


1 comment: