Sunday, April 3, 2011

DeKAn

Assalamualaikum Warahmatullah...

Semalam kan aku dah kata mesti aku nangis punya..
tapi aku pendam sorang sorang..
sebab aku nak masa sendirian...
lepas tu aku study marketing skit.. nasib baik boleh masuk kepala...
tapi la nie aku dah ok..

tadi lepas kelas aku dengan yana p pejabat dekan COB..
sebab nak conformkan kedatangan kami masa anugerah dekan nanti..
Alhamdulilah sem lepas dapat dekan...
Abang Nas sila bangga dengan adik mu ini... hehehe
Gurau aja.. Tapi abang nas banyak bagi support.. :)
thanx Big Brother...:)

and tadi masa tunggu bas aku sembang dengan yana...
Aku cakap aku nak dekan sem nie.. aku nak tunjuk kat depa yang aku bole
survive bila depa semua tak menghiraukan kewujudan aku..
yana kata duk sini memang orang tak akan hiraukan kita...
so kita kena pandai pandai lah hidup..
semalam hati aku tersentak sekejap...
La nie aku berazam aku nak stdy betoi betoi..
nak DEKAN...
Seronok sangat kalau sem Nie kami bertiga dapat DEKAN...
Amin amin amin...:)

aku taw selagi aku ada Yana,Wan and kawan kawan KMP..
macam Pika,Farah and ramai lah...
aku akan jadik lebih kuat..:)
aku tak moh sedih sedih lagi..
hurm Cik Marketing sedang menunggu aku..
lain entry aku story lagi...:)
wassalam...

p/s: Alhamdulilah.. wah aku bangga gile dengan Ashraf Muslim..:)

1 comment:

  1. salam. me again!
    hehe..
    tahniah3 kepada yana ipin !tahniah atas kecemerlangan anda dalam bidang akademik...
    'depa' tu siapakah?.. hidup kena pandai.betul kata yana..pandai guna akal.akal y waras dan sihat.
    'hanya org y berakal sihat yg dapat emngambil pengajaran'(39:9)
    inshAllah, jika yakin Allah tu d mana2.. dun wory lah.... 'kecelakaan tu hanya akan terjadi jika dah Allah tetapkan'maaf tak ingt ayat mana... yakin sis!

    ReplyDelete