Friday, August 6, 2010

Malam GAZA and CULtural NYte

salam semua...huhuhu
tiba2 rasa rindu lak nk post kat sini...
actually mcm 2 nak cerita... tapi disebabkan kekangan waktu... so agak payah disitu...
hmm mula2 aku nak cerita tentang malam gaza...ehhh
pembetulan konsert malam gaza...
hah...
aku n alin pergi konsert tue...
bukan kerana maulana... akim... iwan.. firdaus n rabbani aku datang tapi aku memang nak pergi pown..heee...
malam tue macam-macam persembahan yang dibuat oleh student uum nie...
ada yang sajak.... nyanyi.. khas untuk gaza...
aku geram betul dengan israil...
x berperikemanusiaan betolla...
hmmm... lepas tue ada ashwad.. tapi ashwad x dapat datang...
dye cuma buat rakaman ajala....
huhuhu...
ashwad menceritakan la apa yang berlaku masa kapal MAVI MARMARA diserang...
tapi israil nie memang..memang... memang.. jahat....
i hate them sooo much...
malam semalam pulak....
aku... liyana my roomate.. wan...and alin... pergi ke cultural nyte...
malam tue kami pakai semua hitam..
wah nampak elegan gitu...
walaupon under dpp petronas and aku x taw la napa aku pergi...
hurmmmm napa ya...
hurm... ntahla...
apa pown persembahan malam tue ok la...
tapikan sorry ya petronas.. aku cuma keluarkan pendapat aku aja
yang aku merasakan malam GAZA lagi ok...
bukan disebabkan adanya artis tapi setelah membuat perbandingan dan post mortem
sendiri.... nk jugak...huhuhu...
yaallah aku belum solat.. aku solat zuhur ya...

p/s.. jangan jadi macam aku ya... solat lambat...:(


No comments:

Post a Comment