Monday, July 30, 2012

Girls...


Assalamualaikum Warahmatuallah...

Hari ini Alhamdulilah Bos bagi masuk pukul 1 petang... 
fuhh dapat berehat dengan lebih lama sedikit...hehe..
Semalam hang out girls dengan bestfriend aku 
yang kawan sejak dari form 1 lagi... hehehe
just only 4 of us..Aku,fidza,Azreen and sofiah.. farha tak ada.. dia kerja..

ayuhh.. Layan gambar... :D 


Masa nie baru sampai... kat escalator pun boleh lah.. hehe.. 


Lupa nak bagitahu tempat.. kami buka puasa kat Jusco tebrau City.


sebenarnya nak tengok wayang tapi tak ada cerita best... huhu..pose ajalah.. hehehe


hehehe.. 


Bila masa ambik pun tak perasan.. :D 


senyum..:D 


Dah lain dah kawan kawan aku nie.. hehehe... :D 


candid.haish pukul 6 dah masuk kenny rogers untuk berbuka puasa.. sangat awal.. hehehe.. 


eh kami tukar tempat.. actually memang nak seat nie and then dapat jugak bila ada customer
last minute cancel booking.. hehehe


macam biasa.. gossip girls.. hahaha

Adehh tetiba upload gambar pecah pecah pulak..
so tak dapat nak upload lagi... 
ini aja aktiviti kami...
tak banyak berjalan just talking talking talking..
lepas hantar reen hantar fidz pulak..
haish banyak benor cerita sampai depan rumah fidz pun sambung lagi.. hahaha

dalam kereta masa sofiah hantar aku masih lagi sembang2..
sebenarnya banyak benda yang nak dibualkan..
Almaklumlah lama dah tak jumpa...
dulu masa sekolah memang sentiasa bersama2... hehehe..

Girls,aku sayangkan korang sebab Allah Taala..
semoga ukhwah persahabatan ini terus berkekalan okay..:D
korang bukan KAWAN aku
TETAPI korang SAHABAT aku... 
yang ada masa susah dan senang..
yang menerima aku apa ada nya sebagai sahabat korang.. okay..:D

baiklah ini sahaja entry pagi nie.. sekian..
terima kasih..
Assalamualaikum...:D 

No comments:

Post a Comment