Sunday, June 24, 2012

Encik Cinta


Assalamualaikum warahmatuallah... 

Tetiba aja pen aku habis ink tapi rasanya macam banyak lagi... and tetiba tak boleh guna.. *hancur
hati ku... sambil menyanyi lagu Aku cinta dia dan kamu.. so hilang terus mood nak buat notes
for next coming paper.. Audit.. Haiyaa... 

And tetiba aja mendapat idea untuk update blog.. tadaaaa.. here iam coming.. hehe..
hurm.. best tak post hari nie.. tentang Encik cinta..
haaa.. jeng jeng jeng.. semua mesti nak tahukan siapa encik cinta aku...
dia asal mana.. belajar mana..ambil course apa.. nama dia siapa.. macam mana boleh kenal...

sebenarnya aku tak ada jawapan bagi semua pertanyaan itu sebab aku tak tahu
siapa Bakal encik cinta aku... hehee.. *saja buat suspen.. 
Cuma aku just nak bagitahu ciri ciri yang aku idamkan yang ada pada diri Encik Cinta
yang merupakan bakal Suami aku..
Ingat no more couple.. nikah teruih... :) 

Ciri cirinya ialah.. 

1. Aku tak suka lelaki yang pendiam sangat but dont judge people by its cover..
mungkin dengan kau dia diam tapi dengan aku tak lah.. 
who knows kan...:)

2. Aku tak suka lelaki yang membosankan.. maksud aku.. dia tak funnny.. tapi bagi aku dia tak perlu seorang yang pelawak cuma bila bersama dengan dia,dia tahu macam mana nak hiburkan aku
dengan keletah dia yang comel.. 

3. Aku tak suka lelaki yang romeo sangat tapi seorang yang penyayang... walaupown 
orang kata muka dia garang siapa tahu dengan yang tersayang dia tak macam tue..
who knows right... :) 

4. Aku suka tengok jejaka yang pakai cermin mata.. nampak macam cool sangat...:) 

5. Sebenarnya ini yang pertama patut aku bagitaw,iaitu AGAMA dia.. 
aku megharapkan supaya Encik Cinta dapat membimbing aku kejalan yang diredhaiNYA..
Dapat sama sama membawa aku ke JANNAH..
JAdikan aku isteri yang Solehah.. 
Kejut Aku setiap malam untuk buat tahajud..
see.. so Sweet kan... 

cukuplah Encik cinta seorang yang beragama,berilmu,menghormati orang tua,menyayangi aku,
menerima keluarga aku.. mencintai aku seorang sampai akhir hayat dia..Dan yang paling penting seorang yang bertanggungjawab.. ha.. 1 more thing aku tak suka lelaki yang BARAN.. :) 

itu saja syarat2 dan ciri2 yang perlu ada pada diri Encik Cinta..:)

InsyaAllah 1 hari nanti pasti aku akan bertemu dengan Encik Cinta..bakal Imamku... 

No comments:

Post a Comment