Wednesday, May 23, 2012

kami dan tepung...


Assalamualaikum Warahmatuallah..

Selamat pagi dan salam 1 Malaysia.. hehehe..
Sebelum aku membuat kerja yang lain,aku nak buat 1 entry pada pagi ini...:)
baiklah.. pada 22 hb 5 aku dan team BFF aku
merangkap abg abg dan kakak serta adik aku.. *besar kan keluarga kami...
dan tak dilupakan bonda aku..Azie... hee.. 
kami celebrate birthday Baa dan Una.. 

inilah birthday boy dan birthday girlnya..

Habis teruk budak 2 orang nie kena tepung...
lagi kesian Baa kena telur busuk.. hahaha.. telur tembelang...
adoyaiii.. sbenarnya depa tak dak niat pun nak beli
telur tembelang tue...
rasanya tersalah ambil... nasib baik tak jadi anak ayam... hehehe..
kalau tak dah menari2 atas kepala baa...

Mula2 kami buat2 makan makan hamper..
sebab hamper explorace tak bukak lagi kan...
Alhamdulilah.. malam tue semua ada..
kecuali roomate saya.. huhuhu..*dye sngat Busy... 

aku? jangan cakap lah memang kena tepung...
lagi2 dengan shah.. dia kenakan aku...*jaga shah...:) 
tapi yang paing teruk sekali azie dengan amier...
hai budak 2 orang tue... aku kahwinkan jugak..
saling pekena each other..
kami terhibur dengan gelagat budak 2 tue.. heheehe..

 setelah selesai majlis... ada yang dah balik time nie..  

lepas nie ada 2 orang mangsa kami.. nak taw siapa?
haaa.. jeng jeng jeng...
tunggulah nanti ya..

okay nak buat assigment.. 
okiey bye..
assalamualaikum...:D

No comments:

Post a Comment