Friday, May 11, 2012

Explorace SME BANK... :D


Assalamualaikum Warahmatuallah..

Wah.. rasanya dah lama x update dan aku merasakan 1 kelainan dimana blog ni dah berubah wajah.. erkk maksud aku semuanya dah nampak lain la... tak macam dulu.. baguslah kan..Ada kemajuan.. hehehe.
Aku dah lama nak update tapi disebabkan kesibukan yang amat so tak dapat lah..
dan disebabkan ada cerita baru so aku nak update la..hehehe.. 
Hari ini,hari jumaat,11 mei 2012.. aku dan geng BFF aku joined 1 game nie..
yang dinamakan game explorace. alah yang macam kat TV3 tue. taukan...
kami hantar 2 team. 1st team Shaheer,hani,Fizah,Akmal dan Yazid. Akmal gantikan Baa sebab
Baa ada program permata(Anak anak terengganu).. 
2nd team,Aku,panjang,azie,bakri dan Opie. Opie gantikan Amier sebab amier ada softball kat UMT
tournament. 

1st team pakai baju warna oren dan kami 2nd team pakai biru. 
tujuan utama memang nak menang RM 100 tapi sebenarnya nak suka suka ja..
mungkin tak da rezeki kami kan tapi tapi tapi ianua mengeratkan lagi persahabatn kami.. 
(semoga berkekalan hingga akhir hayat).. amin.. :D 
kami yang gurl2 merangkap adik adik comel naik kereta yang dipandu oleh Shaheer..
dan abang abang kami yang hensem hensem nie semua naik motor.. : D
oowh ya program nie dibuat kat dalam kampus walaupun dianjurkan oleh DPP SME BANk..
my beloved DPP..: D
jom kita layan~ gambar gambar nie semua... : D



 kami lah model kereta Kelisa.. *tak tahu siapa punyer... hehehe.. ye ke...


nie 1st task kami.. kena ambil gambar dengan cik rusa... peace yaw... : D


Ini Bakri.. for the 1st time wall climbing.. walaupun Demam.. terbaik BAkri.. :D 


 Wah.. Opie dengan pakaian Kostum nya... hehehe..: D 


Kami nak ke last check point...ini aku dan depan tue panjang...



yeah.. kami biru team.. Malaysia bole.. hehehe...


Penyampaian hadiah.. yeah.. itu Bakri.. kami 2nd team no 8.. huhuhu..Alhamdulilah.. :) 


1st team.. Akmal.. no 4... tahniah... :)


Aku dan panjang.. yeah semangat Biru... :)


 gabungan 2 team.. biru dan oren... bersama hamper kami... 


eh ada baa.. aah kami pergi kat tempat baa.. pose jangan tak pose.. hehehe.. 


huuu.. dah penat explorace.. masa untuk makan.. nyum nyum.. terima kasih kepada pihak penaja diatas makanan yang disediakan.. eh silap.. penganjur.. :)


waktu nie nak balik.. abang abang semua dah balik naik motor.. vrooommm.. hehehehe..

Alhamdulilah sepanjang game semuanya berjalan dengan lancar cuma
ada yang kami tak puas hati la kan sebab ada lah sebab..
apa pun kalau ada lagi game macam nie memang kami akan joined lagi...
insyaAllah... :) 


No comments:

Post a Comment