Saturday, August 27, 2011

I am 20 now..


Assalamualaikum Warahmatuallah...

pada tarikh 28.8.1991.. aku dilahirkan dan kini umur aku meningkat dari 1 ke pada 2.. iaitu dari 19 ke 20 tahun.. bertambah tanggungjawab.. dan pelbagai dugaan hidup yang akan aku lalui dan hadapi..




Happy birthday to me..
Happy birthday to me...
(nyanyi sorang2).. hehehe

Pada usia 20 tahun nie.. aku akan cuba jadi matang.. memang la sebelum nie matang tapi sikit.. hehehe..

Korang pernah dengar cerita dongeng, tentang fairy datang masa birthday korang and akan kabulkan apa yang korang wish.. ha... aku just nak share ja ngan korang..

tapi aku rasa kalau melibatkan seseorang mungkin susah sikit, barangkali dapat dalam mimpi..
hehehe.. kalau lah kan.. aku kata KALAU.. fairy tue datang... aku nak dia bawak aku jumpa seseorang... haaa... siapakah orang itu??? hehehe.. adakah putera idaman.. owwh tidak... :)

even korang x nak taw.. tapi aku nak bagitaw jugak.. its up to u la nak pikir apa pun.. ini impian aku.. hehehe.. aku nak jumpa dengan Bil Azali.. hehehe.. sampai sekarang x dapat jumpa dia.. belum ada rezeki kowt...:(




imej terbaru..:) .. hensemkan..

seronokkan kalau fairy tue datang.. hehehe.. okay itu karut aja yang pasal fairy.. jangan percaya.. tapi yang nak jumpa Bil Azali memang btol...

please siapa2 bawak aku jumpa dia.. i really want to meet him... nampak desperatekan?? x palah kalau ada rezeki insyaAllah dapat jumpa... kowt kowt dapat makan semeja.. :) Amin..

Ya Allah dah 20 tahun aku hidup di bumi mu.. Alhamdulilah masih diberikan peluang untuk menikmati keindahan ciptaan mu dan masih diberikan nikmat yang sangat banyak.. Alhamdulilah..

okay.. Insya Allah akan ada transformasi yang nak dibuat.. aku berazam nak jadik anak yang lebih baik untuk kedua Ibu Bapa ku.. Hamba yang lebih baik.. sahabat yang lebih baik dan semuanya la..



dan yang paling penting.. sem nie x nak main2 dah.. nak fokus pada study.. kelas.. and PROJEk!!! tanggungjawab tue.. :)

Serius nak jumpa Bil Azali..:) Semoga hasratku ini dimakbulkan Allah.. Amin...:)

p/s: terima kasih pada kawan kawan yang wish birthday kat Fb.. bagi mesej.. and thanx to zaid atas call tadi... sebab wish kat aku.. thanx bro..:)


No comments:

Post a Comment