Sunday, August 14, 2011

5 sahabat...


Assalamualaikum Warahmatuallah..


Semalam aku belogwalking... terbaca la entry yang dipost oleh sorang blogger nie.. baca entry die membuatkan aku teringat pada 4 orang kawan baik aku.. kami kawan since form 1.. selalu jugak kami hang out together but since dah masuk u nie x berkesempatan la.. Al maklum la masing2 busy dengan study.. dengan rumah tangga.. ha... ada 1 of my bestfriend nie dah married taw.. :)
i am happy for her... sebab dye dah bertemu dengan jodohnya... :)
let me introduce my bestfriend... hehehe...


.............
...............
......................




Azreen aka reen.. Since form 1 until form 3 kami memang 1 kelas..antara kami berlima, dialah yang paling tua sebab birthday die bulan 2 so she kakak.. she caring but tegas sikit... now study at UITM Shah Alam.. see memang susah kan nak jumpa sebab aku kat Utara...:( dia tetap cool and sempoi.. reen.. aku rindu ko taw x...:)



Gadis ayu berbaju pink nie namanya Sofiah aka sof.. but she taken la.. boyfriend dye budak kelas aku jugak... depa nie sweet couple taw.. i like... conform anak depa cantik and hensem... hehe.. sofiah nie cantik, pandai.. opps terpuji lebih pulak habis kembang la kalo dia baca.. hehehe.. selalu hang out dia yang akan drive and aku just duk sebelah aja... also study at UITM Shah Alam... aku pun rindu ko sangat sangt..:(




Ini Cik Hafidzah aka Fidz.. dengan dia memang dari form 1 sampai form 5.. mana taknya, kami sama2 dapat masuk Teknik Jb cuma kami lain2 course aja..reen and sof depa dapat Teknik Perdagangan.. sebelah sekolah aku ja... hehehe.. okay, Fidz nie sedap suara nya bila menyanyi.. mempunyai bakat dalam tarian.. dia selalu joint tarian kat sekolah dulu... ko sebut aja tarian apa semua dia tahu... hehehe.. sekarang nie susah nak jumpa dia.. she study at Politeknik shah Alam.. haish depa ber3 nie bole ja jumpa taw sebab masing2 kat shah Alam..





Adik Manis nie namanya Farha aka Faha.. aku kenal faha nie since sekolah rendah lagi.. tapi masa tue x lah rapat mana pun.. :) sekarang bukan cik lagi but Puan.. terkejut aku bila dapat taw kawan aku yang sorang nie nak nikah... Anyway Congrate cuma aku terkilan x dapat p masa pernikahan dye sebab aku kat kedah... faha memang superb english.. maklum la sebelum nie dia sekolah kat singapore.. since dah jadi isteri orang nie susah btoi aku nak contact dia..


Faha with her husband....:) semoga bahagia hingga akhir hayat amin...


itulah serba sedikit story about bestfriend aku... :) just intro aja.. hehehe...:)

p/s: gurls aku amek gambar korang taw... hehehe... :) miss they a lot.. :)

No comments:

Post a Comment